divendres, 29 de juny del 2012

Últim dia a Gàmbia

Ahir divendres, va ser un dia molt emocionant. Vam veure de primera mà el dia a dia al mercat de Serekunda,  tot un caos. Peixos per aquí, telèfons per allà, gent que et mana la pressa... tot una mica estressant, però alhora molt distret. Després de que tothom ens oferís els seus productes, vam poder començar amb les nostres compres. Cap a les 5 de la tarda, vam arribar de nou a l'hotel, on vam descansar i vam agafar forces per l'endemà.
Primer ens vam banyar a la piscina, i després, quan el sol ja se'n anava, vam anar a la platja a fer-nos unes fotos de grup. Després vam anar a sopar, els nois vestits de noies, i les noies de nois.Més tard vam fer un "pase de modelos" al voltant de la piscina. Vam riure molt.
Quant tothom dormia, la Lia, l'Arnald i la Tura, van entrar a les diferents habitacions, per expressar el seu art facial (van pintar la cara de la gent). Aquest matí hem pogut riure molt en veure les diferents cares dels que vam pintar.
Avui al matí, agafarem unes bicicletes i anirem a una platja a fer més fotos de grup, i a la tarda viurem un nou retrobament, l'Ami es tornarà a veure amb els seus tiets i cosins.

A la nit, anirem cap a l'aeroport, on agafarem el primer vol cap a Casablanca, i més tard cap a Barcelona.
Us esperem a tots i a totes a la nostra arribada!
Moltíssimes gràcies a tots per donar-nos suport durant tot el viatge de descoberta!!!

PD: A Olot potser vau arribar a 36 º, però aquí hi estem permanentment, fins i tot quan plou, com ahir a la nit.

1. Hola com us va a l'ultim dia a Gambia?. Et trobo molt a faltar Lia. El ratoli del teu ordinador va fatal!!!!!!!!!!!!!!Damas

2. Demà ens retrobem els sis de la família: aquests dies, escampats entre Argelaguer, Andorra, Sardenya, Holanda, Gàmbia i Segovia, hem estat una mica dispersos, però sempre units. Ens farem abraçades i ens explicarem les experiències de mica en mica. Fins ben aviat, estimats fills i tota la colla. En Joan i l'Alba han estat desconnectas, ja haurien escrit coses. Fins aviat estimats fills i tota la colla

3. Hola guapos, clar que estarem esperant-vos, no sabeu amb quina il.lusió, ara només volem desitjar-vos un bon viatje de tornada. Penseu que a la garrotxa falta gent..
    Una abraçada ben forta per a tots.

4. Quines ganes de tornar-vos a veure !!! Bon viatge, bon vol !!
    0000000xxxxxxxxxxxxx....

5. Molt bona tornada a casa i us esperem amb els braços molt i molt oberts!!!! fins demà,muaaaa

6. Bon viatge!!! Fins avui mateix!! Us esperem amb candaletes!! :-)

7. Tot s'acaba i tot comença... benvinguts a la vostra bella i renovada terra, que ara mirareu, de ben segur, amb uns nous ulls, més oberts, més sensibles, més senzills,...